27 wrz 2013

ZIAJA SOPOT SPA I Krem ochronny na dzień


Na co dzień rano, szczególnie jesienią gdy moja skóra jest bardziej sucha, niż zazwyczaj, lubię nakładać odrobinę olejku awokado z maceratem z arniki górskiej a na tą delikatną powłoczkę nałożyć krem, który będzie również dobrą podstawą pod makijaż. 
Od kremu wymagam głównie dobrego nawilżenia, żeby żadne skórki nie miały racji bytu ;)

Jak oceniam Krem ochronny aktywnie nawilżający
Ziaja Sopot Spa
  • Uwielbiam całą serię Ziaji Sopot Spa ze względu na zapach :) Jest słodki, ale morski, 100% zadowolenia dla mojego nosa
  • Krem ma kolor błękitny, konsystencja jest idealna, szybko się wchłania
  • Krem od razu nawilża i wygładza skórę. Pozostawia skórę promienną, wypoczętą.
  • Świetnie nadaje się pod podkład, sprawdził się na Kobo, Kett oraz Revlonie
  • Nie zapycha, nie podrażnia
  • Nie testowany na zwierzętach
  • Zamknięty w niebiesko białym opakowaniu, które łatwo znaleźć na sklepowych półkach. Zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy takie informacje jak np. skład produktu
  • Tani kosmetyk bardzo dobrej jakości

Krem idealny dla mojej mieszanej cery :) Chętnie kupię jeszcze krem pod oczy, mam też płyn micelarny, jednakże niestety nie jestem z niego zadowolona na 100% - nie radzi sobie szybo z mocnym makijażem oczu.

Koszt ok.11 zł / 50 ml

A wy jakiego kremu używacie na co dzień, pod podkład?


4 komentarze:

  1. Wczoraj kupilam krem Nivea-specjalna linia "backgroundowa" ;) Przyjemy zapach, szybko sie wchlania. Ale wiecej bede mogla powiedziec dopiero po czasie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, zachęciła mnie ta recenzja. Ja na codzień - poniewaz mam bardzo jasną karnację - używam kremu z filtrem 50 'ziajka' dla dzieci, do tego świetny i niedrogi balsam isana med urea+ 10% mocznika - swietnie nawilża, wygładza i zapobieda wysuszaniu się skóry. Po wchłonięciu nakładam podkład rozświetlający wibo illuminating - to istna zbroja dla mojej bardzo suchej i wrażliwej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam taki;) jedyny minus jaki w nim znalazłam to fakt, że niestety, ale po 2/3 godzinach mam już tłustawą cerę, mat niestety na długo się nie utrzymuje..ale ogólnie oceniam na 4;)

    OdpowiedzUsuń