21 cze 2013

Wpadłam w szał...

... szczotkowania! I to już od 3 miesięcy. Ale... o jakim szczotkowaniu mowa?

Szczotkowanie , czyli jak wyszczuplić ciało na lato


Co daje masaż szczotką ? 

- Jędrność skóry
- Wyrównanie kolorytu
- Zmniejszenie cellulitu
-  wyszczuplenie masowanych miejsc 
- Gładkość 

Czym i jak szczotkować ?


Ja swoją szczotkę kupiłam w Rossmannie :) Nie raz widziałam już inne szczotki - duże, małe, kwadratowe, okrągłe... mój wybór padł na małą i bardzo poręczną, okrągłą szczotkę która dodatkowo zawiera kuleczki, masujące skórę.

Masaż wykonuję ruchami okrężnymi, parę razy w jednym miejscu na udach, brzuchu i ramionach na skórze zwilżonej wodą z płynem do kąpieli, olejkiem do masażu lub preparatem antycellulitowym.

Świetnie sprawdza się do tego olejek antycellulitowy khadi , który dostałam w prezencie na urodziny w kwietniu. Pachnie strasznie ale efekt wyszczuplenia masowanych części jest większy :)

Jak szybko zobaczę efekty ? 

Ja widziałam już po tygodniu stosowania codziennie, jednakże na początku byłam przerażona - cały cellulit i wszystko czego bym sobie nie życzyła po 3-4 dniach dosłownie wylazł na wierzch, potem jednak wszystko wracało do normy aż skóra nabrała większej jędrności a sam cellulit zaczął znikać.

Zrobiłam miesiąc przerwy od masowania szczotką i żałuję tego. Nie jestem na diecie a ćwiczenia wykonuję sporadycznie, więc moja skóra szybko zaczęła wyglądać jak przed masażami. Teraz więc zabieram się do tego na nowo, w końcu lato tuż tuż! :)) 


5 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie mam takiej szczoty w swojej łazience;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny tych cudeniek nie są takie wysokie :) Ja swoją kupiłam za ok.9 zł... więc, polecam :D

      Usuń
  2. Muszę kupić tę szczotę :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam szczotkę, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego masażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam tą szczotkę, ale wstyd przyznać- rzadko jej używam :(

    OdpowiedzUsuń